Výměna a vrácení zboží / Reklamace
Výměna a vrácení zboží
Pokud nejste s objednaným zbožím spokojeni, máte právo jej v souladu se zákonem vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno v původním stavu, nepoškozené, nepoužité, ideálně v původním obalu.
Pro vrácení nebo výměnu zboží nám prosím zašlete zboží na naši adresu:
Michaela Nováková, Radimovická 1416/8, Praha 4, 149 00
Do balíčku přiložte krátkou informaci s číslem objednávky, jménem, kontaktními údaji a požadavkem (například vrácení peněz nebo výměna zboží).
Náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující. Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme, vrátíme vám peníze na vámi uvedený účet nebo zašleme nové zboží dle dohody.
Reklamace
V případě, že obdržíte zboží s vadou, kterou chcete reklamovat, postupujte následovně:
1. Kontaktujte nás na e-mailové adrese info@natymi.cz nebo na telefonním čísle 730 466 356, kde nám popište problém a přiložte fotografie vadného zboží (pokud je to možné).
2. Po vzájemné dohodě nám zašlete zboží na naši adresu:
Michaela Nováková, Radimovická 1416/8, Praha 4, 149 00
3. Po obdržení reklamovaného zboží rozhodneme o reklamaci co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění.
Pokud bude reklamace uznána, nabízíme opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněz v plné výši. V případě uznané reklamace máte rovněž nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací.
Doporučujeme: Při vrácení nebo reklamaci zboží využijte doporučenou poštovní zásilku, abyste měli doklad o odeslání.
Případné dotazy týkající se výměny, vrácení nebo reklamace zboží vám rádi zodpovíme na výše uvedených kontaktech.
Děkujeme, že nakupujete na Natymi.cz